WELKOM OP WEBLOG 'WANDEL KIJK EN KIEK'
Het weblog met aandacht voor fotograferen, wandelen én fietsen

Op het weblog 'Wandel Kijk en Kiek' wil ik - Truus Wijnen - mijn passie voor wandelen, fietsen en fotografie graag met u delen.
Twente, het grensgebied met Duitsland maar ook de Achterhoek zijn de streken waar ik veel op pad ben. Was het in eerste instantie met name wandelend, ondertussen ben ik ook regelmatig fietsend de omgeving aan het verkennen. Altijd gaat een fototoestel mee. Vrijwel alle foto's die op dit weblog staan zijn dan ook tijdens één van die tochten gemaakt. Dit Weblog Wandel Kijk en Kiek bestaat al jaren en door de jaren heen zijn er vele berichten op geplaatst. Om het overzichtelijk te houden is er voor al mijn wandelingen nu een eigen weblog: Wandelweblog 'Over Wandelen Gesproken'.
Hier zijn tientallen routes te vinden en worden regelmatig nieuwe wandelreportages en -routes bijgeplaatst.

De aandacht op dit weblog zal steeds meer verschuiven naar het fietsen maar blijft als hoofdthema het fotograferen houden. Eén en ander in de vorm van zowel (natuur-)foto's, fotoreportages of fotoseries, met als voorbeelden:
Maandag Wasdag
Op een Bankje
De Postbode van..


De foto's en artikelen op deze site hebben het Copyright Truus Wijnen. Wilt u info over de foto's/artikelen of ze ergens voor gebruiken, neem dan svp contact met mij op.


vrijdag 12 april 2013

Gratis koffie van Hallo-Jumbo

Mijn medewandelaar had al een behoorlijke tijd in de auto gezeten alvorens hij bij het startpunt van de route in Rijssen arriveerde.
De behoefte aan een kop koffie was bij hem dan ook groot.
Maar helaas, ik had geen thermoskan met koffie bij me.
En ook op het kleine station van Rijssen - het startpunt van de route -  was geen koffie te krijgen.
Het centrum van Rijssen inlopen om een horecagelegenheid te zoeken?
Geen optie, om 9.00 uur 's ochtends is er echt niets open.
Maar gelukkig, onze blik viel op de supermarkt van Jumbo tegenover het station. En hebben ze daar niet altijd een automaat met koffie? Gratis koffie?
Inderdaad. Bij binnenkomst in de supermarkt stond de automaat ons al toe te glimmen en er boven hing een poster met "neem hier uw gratis kopje koffie".
En dat hebben we gedaan. Met onze ferme wandelschoenen en stoere rugzakken vielen we wel wat uit de toon in de winkel. Maar ach..dat mocht de koffie-pret niet drukken.
Wij hebben een lekker bakkie gedronken maar mistten wel lekkere stoeltjes om te zitten.
En een toilet.
Zou Hallo-Jumbo hier aan kunnen werken?
Graag.
:-)

gratis koffie bij Hallo-Jumbo



1 opmerking:

Willy zei

Vergeet je het koekje niet?
Die kan er dan ook nog wel bij.
Groetjes,