WELKOM OP WEBLOG 'WANDEL KIJK EN KIEK'
Het weblog met aandacht voor fotograferen, wandelen én fietsen

Op het weblog 'Wandel Kijk en Kiek' wil ik - Truus Wijnen - mijn passie voor wandelen, fietsen en fotografie graag met u delen.
Twente, het grensgebied met Duitsland maar ook de Achterhoek zijn de streken waar ik veel op pad ben. Was het in eerste instantie met name wandelend, ondertussen ben ik ook regelmatig fietsend de omgeving aan het verkennen. Altijd gaat een fototoestel mee. Vrijwel alle foto's die op dit weblog staan zijn dan ook tijdens één van die tochten gemaakt. Dit Weblog Wandel Kijk en Kiek bestaat al jaren en door de jaren heen zijn er vele berichten op geplaatst. Om het overzichtelijk te houden is er voor al mijn wandelingen nu een eigen weblog: Wandelweblog 'Over Wandelen Gesproken'.
Hier zijn tientallen routes te vinden en worden regelmatig nieuwe wandelreportages en -routes bijgeplaatst.

De aandacht op dit weblog zal steeds meer verschuiven naar het fietsen maar blijft als hoofdthema het fotograferen houden. Eén en ander in de vorm van zowel (natuur-)foto's, fotoreportages of fotoseries, met als voorbeelden:
Maandag Wasdag
Op een Bankje
De Postbode van..


De foto's en artikelen op deze site hebben het Copyright Truus Wijnen. Wilt u info over de foto's/artikelen of ze ergens voor gebruiken, neem dan svp contact met mij op.


donderdag 1 juli 2010

Foto's School- en Volksfeest Goor (vervolg)

Foto's School- en Volksfeest 2010 (deel 2)
Oké, we gaan weer verder...
Ik sta nog steeds in de Kerkstraat foto's te maken, zoals je ziet
(klik op de foto's voor een grotere afbeelding)


Walkin Fridz komt voorbij:





Het is een behoorlijk gemanoeuvreer in de straten, het is maar goed dat de grote wagens vooraf worden gegaan door lieftallige dames die de juiste rijrichting aangeven:




Ondertussen wordt het steeds warmer. Gelukkig worden de deelnemers maar ook de toeschouwers goed verzorgd door het Rellie Verzoggingsteam:





Tja, en als de Relliegroep voorbij komt dan kan er nog wel eens wat gebeuren :-). Op nr 52 wordt voor de zekerheid de paraplu al opgehouden:


Maar zo tussendoor toch nog ff snel onder de paraplu doorkijken:


De zon brandt lekker door, de overkant gaat nu toch z'n benen maar eens insmeren:


En dan de grote Relliewagen. Dat is en geeft altijd een een heel spektakel:




En als de optocht dan weer voorbij is stroomt de Kerkstraat weer vol met mensen die naar huis gaan. Maar het overgrote deel gaat nog gezellig even naar De Tent of naar een volgende plek in Goor om nog eens naar de optocht te kijken.


Ik loop weer richting Het Gijmink, mijn eigen woonbuurt. Kan ik mooi daar ook nog een keer naar de optocht kijken. De stoelen staan al klaar:



wordt vervolgd.........
( Voor alle berichtjes van het school- en volksfeest klik * hier * )

Geen opmerkingen: